Pak jij het podium tijdens de Dutch Happiness Week?

Rory Heltzel 12-02-2021 168 keer bekeken 0 reacties

Waar denk jij aan bij de thema’s geluk en welzijn? Maak je een product of lever je een dienst die hieraan bijdraagt, heb je een onderzoek of een project gedaan op dit vlak, dat je wil delen met anderen? Werk je in of met je bedrijf aan grote maatschappelijke uitdagingen die bijdragen aan het welzijn

Nu COVID-19 onze levens al bijna een jaar beïnvloedt en we zien dat geluk en welzijn zo ongeveer het belangrijkste onderdeel in ons leven is, komt de Dutch Happiness Week (DHW) als geroepen. Tijdens deze week worden door heel Brabant vooral online maar wellicht ook nog op enkele fysieke locaties activiteiten georganiseerd om in gesprek te gaan over thema’s als geluk en welzijn. DHW is in 2016 gestart op initiatief van Parktheater Eindhoven en Fontys. Nu is ook Breda University of applied sciences aangesloten als co-organisator om zo mogelijk te maken dat de krachtige bijdrage van Breda naar voren komt. Draagt jouw bedrijf of organisatie bij aan welzijn en geluk, meld je dan aan voor DHW 13-21 maart 2021.

Laat je inspireren door Sustainable Development Goals

De Dutch Happiness Week gebruikt de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties om de thematiek van geluk en welzijn te verdiepen. Om je te inspireren en invulling te geven aan je deelname bij de Dutch Happiness Week, hierbij een aantal voorbeelden van de Sustainable Development Goals; geen honger, kwalitatief onderwijs voor iedereen, gendergelijkheid, schoon drinkwater, duurzame steden en communities, vrede en betaalbare en schone energie. Meer info over alle goals vind je op deze pagina.

Met jouw inzet lever je dus een bijdrage aan de Sustainable Development Goals en krijg je

letterlijk het podium om jouw verhaal te delen. Dat is nog eens een win-win situatie.

Wat kun jij bijdragen?

Je bijdrage kan heel divers zijn, zowel naar inhoud als in vorm. Klein of groot, gericht op een specifiek onderwerp of juist meerdere aspecten raken. DHW zal naast de (dit jaar beperkte) live mogelijkheden vooral online plaatsvinden. DHW zal bovendien een radioprogramma in de lucht brengen.

Wanneer?        In de week van 13 – 21 maart 2021 (tijdstip en duur in nader overleg)

Waar?              Online of wellicht toch live?

Voor wie?         Zo lang het thema geluk en/of welzijn aan bod komt, kies je zelf je doelgroep

Hoe?                Je neemt zelf de verantwoordelijkheid voor het onderwerp, we stemmen de onderlinge communicatie af

Contact?           Wil je je aanmelden of wil je meer informatie? Neem contact op met Ger Pepels (pepels.g@buas.nl)

 

BUas is trotse partner van de Dutch Happiness Week en hecht veel waarde aan het verwezenlijken van de Sustainable Development Goals.

 

 

 

 

 

 

 

0  reacties

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
 
Een momentje...
Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.